close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی



    عملاً کاربر را به دیدن آن ناگزیر می کند. برتر از همهشیوه ها و کارکردهای تبلیغات اینترنتی امروزه بسیار تغییر کرده است. افزایش حجم قابل توجه نامه های ناخواسته اسپم طی سال های اخیر و بهره گیری از آنها برای تبلیغ کالاهای خاص عملاً یکی از شیوه هایی بوده که مورد استفاده واقع شده است. اسپم ها زمانی امکان قابل ملاحظه ای برای تبلیغ کالاهای مختلف بودند اما امروزه اسپم ها شکل و شیوه متفاوتی را یافته اند به طوری که حجم نامه های ناخواسته آنقدر بالا است که حتی نامه های واقعی بسیاری نیز روزانه به نام اسپم توسط کاربران نادیده گرفته می شود چه برسد به اسپم ها که عملاً کاربران وقتی را برای دیدن آنها نمی گذارند.از سوی دیگر امروزه بسیاری از اسپم ها کارکردی همچون ویروس ها یافته اند و حتی بخش مهمی از آنها را ویروس های متعددی تشکیل می دهد که در سطح وسیع به صندوق های پستی ارسال می شود که در این میان نقش آنها حتی تا سطح ضد تبلیغ هم پیش می رود به طوری که بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند حتی هزینه ای بدهند که نام محصولشان از این طریق به صندوق های پستی سرازیر نشود و نفرین کاربران را سبب نشود.از سوی دیگر اما به نظر ورود به صفحه مورد نظر ، شما تنها لیستی از دوچرخه های جاده را مشاهده خواهید نمود ، عنوان url برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشند .اجرای کمپین تبلیغاتی :با توجه به ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت شما ، مطمئن شوید که هیچ مشکلی در اجرای کمپین نیست ، همچنین در روز های اول راه اندازی به درستی آن را تجزیه و تحلیل کنید تا همه ی اجزای به درستی کار کند ، برای این تجزیه و تحلیل شما نیاز به اجرای مطالب فوق می باشید ، پس از اینکه از درست کار کردن کمپین های تبلیغاتی خود مطمئن شدید ، در آینده می توانید سرعت رشد خود را افزایش دهید ، می توانید فهرست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید ، گروه های آگهی خود را افزایش بدهید ، به مرور می توانید به وسعت کمپین تبلیغاتی خود بیفزایید. با این کار با افزایش بازدید و افزایش درآمد خود می توانید با افزایش سود دهی بودجه تبلیغاتی خود را نیز افزایش دهید.سخن های پایانی :راه اندازی یک تجارت با استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل ، یک سفر جالب و با ارزش است ، اما این سفر برای شما نیست ، این سفر برای صعود به جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو می باشد.ابزارهای جدید ، با تکنولوژی سوالها می تواند به شما در پیدا کردن بهترین رسانه تبلیغاتی کمک زیادی بکند. پنج سوال بصورت زیر است : چه کسی یا کسانی بازار هدف شما را تشکیل می دهند ؟این سوال بسیار ساده است اما داشتن یک پاسح روشن و صریح برای این سوال در یافتن بهترین رسانه تبلیغاتی بسیار مهم است. آیا شما محصول یا خدمت بسیار پیشرفته ای را ارائه می دهید که افراد خاصی با سطح خاصی از درآمد آنرا تهیه می کنند یا اینکه مشتریان شما بچه های مدرسه هستند؟برای اینکه بتوانید جواب مناسبی برای این سوال پیدا کنید، بهترین کار ارزیابی مشتریان موجود است. با ارزیابی آنها متوجه خواهید شد که چه افرادی و با چه سطح درآمدی مشتری محصول یا خدمت شما هستند. با بررسی آماری اطلاعات خود شاید به نتایج شگفت آوری برسید که انتظار نداشته اید. چه رسانه محلی مورد توجه افراد موجود در بازار هدف من است ؟بعد از اینکه شما بازار هدف خود را پیدا کردید، باید بررسی کنید که آنها چه رسانه ای را بیشتر مورد توجه قرار می دهند. بهترین راهی که می تواند این اطلاعات را بدست آورید، پرسیدن آن بصورت مستقیم است. از آنها بخواهید که به سوالات شما در زمینه های زیر پاسخ دهند : 1- نام عملکرد ضعيف باعث نارضايتی زيادی نخواهد شد. اما اگر انتظارات بالايی داشته باشيم، عملکرد ضعيف به سطوح بالايی از نارضايتی منجر خواهد شد. عکس اين موضوع نيز برای جلب رضايت صادق است که چنانچه انتظارات پايينی داشته باشيم و محصول به خوبی کار کند آنگاه ما راضی خواهيم بود. با اين حال، تحقيقات اخير بر نقش اضافی جنبه های احساسی در مقابل جنبه های صرفا کالايی در جلب رضايت يا ايجاد نارضايتی تاکيد می ورزد.اگرچه نارضايتی از خريد عموميت دارد، اما نسبتا تعداد کمی از مصرف کنندگان شکايت می کنند. به نظر می رسد رفتار شکايت تا حدود زيادی به عوامل فردی بستگی داشته باشد، تنها 38 درصد افراد احتمالا اقدام مستقيمی انجام می دهند و 14 درصد ممکن است هيچ اقدامی انجام ندهند. (گيلی و گلب17، 1982).توانايی مصرف کننده در پندآموزی از تجربه خريد و استفاده از محصولات، تابع پاره ای محدوديت ها و تعصبات شناختی است. بخصوص، چنانچه مصرف کننده انگيزه بالايی نداشته باشد ممکن است با تکيه بر الگوهای فراگرفته از قبل که اغلب از تبليغات سرچشمه می گيرند آموزش خود را محدود سازد. بطور کل، اينگونه تلقين می شود که تجربه آموزی مصرف کننده قابل

    وفاداری رو به رشد


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 206

    [ پنجشنبه 1 مرداد 1394 ] [ 6:23 ] [ مریم ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه