طولانی هم ، شیوه موفقی به شمار نمیآید. تا آنجا که میتوانید ، پست ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که اگر بکوشید «هر روز» یک پست بنویسید و منتشر کنید و خود را شدیداً به این کار متعهد و ملزم بدانید، چه بسا چندی بعد، با فروکش کردن شور و شوق اولیه، دچار فرسودگی شده و این کار را شاق و پرزحمت قلمداد کنید. به هر حال تعادل را از دست ندهید.پستهایتان را کوتاه بنوسید و از پرحرفی و اضافات بپرهیزید. رک و پوستکنده اصل مطلب را بیان کنید.راز موفقیت در کار کردن با تمام رسانه¬های اجتماعی «اعتدال» است. این کار یک سم کشنده است که در پنج دقیقه، چند پست ایجاد کنید و سپس در باقی روز هیچ پستی منتشر نکنید. این روش کاملاً غلط است.از ایدههای منحصر به فرد خودتان سخن بگویید وبه راه حلهایی که برای غلبه بر دغدغههای مشتریانتان میتوانید به آنها پیشنهاد دهید، اشاره کنید. به هوش باشید و ببینید دیگر وبلاگنویسهایی که در حوزه کاری شما فعالیت میکنند، درباره چه موضوعی قلم فرسایی میکنند. همیشه برای الهام گرفتن در این خصوص، به چیزهایی که در اطرافتان اتفاق می افتد دقت کنید.به یاد داشته باشید که همیشه پستهایی از رویداد هم تصاویر، فیلم ها و اطلاعات جالب و جذاب مراسم را منتشر کنید. اجازه دهید در این خصوص به یک نمونه جالب اشاره کنم. چندی پیش عاملان فروش خودروی کادیلاک در واشنگتن، اسپانسر برنامهYoung and the Guest List شدند (برنامه ای که در آن به افراد سرشناس زیر چهل سال ساکن در منطقه واشنگتن دی سی پرداخته می شود). عاملان فروش، فیلم های کسانی که در این برنامه مورد تقدیر قرار گرفته بودند را منتشر کردند. شرکت کادیلاک متوجه شد که این فایل های ویدئویی ماه ها پس از اتمام برنامه، در شبکه های اجتماعی همچنان دست به دست می چرخد و به اشتراک گذاشته می شود. با توجه به کانال های متعدد اطلاع رسانی که امروزه در اختیار همگان وجود دارد، ضروری است که شما طرح های بازاریابی خود را به یک کانال محدود نکنید. شکی نیست که شبکه های اجتماعی، اوضاع بازاریابی و کسب و کار جهانی را دگرگون کرده است. امکاناتی که این شبکه ها با گشاده دستی هر چه تمام در اختیار مدیران و صاحبان صنایع قرار می دهند، کاملاً هیجان انگیز است. با این حال ترکیب این قابلیت ها با شیوه های سنتی بازاریابی، می تواند همچون معجونی جادویی کسب و کار شما را متحول اند فيچ نمونه بسيار جالبی از اهميت دارايی برند در بسط برند می باشد. اين شرکت، که امروزه زنجيره ای از فروشگاههای ويژه ‘دانشگاهيان 22-18 سال خوش اندام و خوش پوش’ (به تعبير مايک جفريز ، مدير عامل، در سال 2002) است، زمانی لباسهای اختصاصی تئودور روزولت (رافرايدر مشهور و بعدها رئيس جمهور ايالات متحده در تقريبا 100 سال پيش) و مشاهيری همچون ارنست همينگوی را تهيه می کرد. پساز تغييرات متعدد در مالکيت سرانجام در سال 1988 از سوی ليميتد برندز خريداری گرديد. تلاش آنها در معرفی فروشگاهی مختص مردان پولدار و شيک پوش به انجام نرسيد. در سال 1992، آقای جفريز، بازمانده صنعت مُد، هدايت شرکت را در دست گرفت و با عرضه سهام عمومی در سال 1996 مستقل گرديد.در تلاشی برای توسعه برند و جذب مصرف کنندگان جوان، گروهی از فروشگاه های ‘ابرکرومبای’ ويژه کودکان و فروشگاه های هاليستر برای نوجوانان افتتاح گرديد. جهت بسط برند برای کودکان از روش هوشمندانه ای بهره گرفته شد و در نام برند بجای حرف بزرگ از حرف کوچک ‘a’ استفاده گرديد. برای بازار به اصطلاح ‘نوجوان’ يک برند کاملا جديد، هاليستر، معرفی شد. متاسفانه اين تلاش های بر اساس آنها عملکرد نسبی گزينه های رقابتی با يکديگر مقايسه می شوند. قاعده تصميم گيری استراتژی ای است که مصرف کننده از آن جهت بررسی اطلاعات قابل دسترس و رسيدن به يک انتخاب استفاده می کند. با اين حال، مصرف کنندگان برخی از خصيصه های ملموس را بعنوان نشانه ها يا علائم جايگزين خصيصه های ناملموس تر بکار می گيرند. قيمت و نام برند، بويژه، اغلب بعنوان نشانه های جايگزين کيفيت بکار می روند و به نظر می رسد اين يک فرهنگ جهانی باشد (دوار و پارکر9، 1994). قواعد تصميم گيری را می توان به دسته بندی جبرانی و غير جبرانی تقسيم بندی کرد. قواعد جبرانی اجازه می دهند عملکرد ضعيف يکی از خصيصه ها با عملکرد خوب خصيصه ديگر جبران شود درحاليکه قواعد تصميم گيری غير جبرانی استراتژی های ساده تری هستند که بواسطه آنها مصرف کنندگان يک استاندارد واحد را بکار می گيرد و گزينه هايی را که با آن مطابقت ندارند حذف می کند. اين قواعد از طريق تجربه بهبود می يابند و در حافظه ثبت می شوند و به هنگام لزوم قابل فراخوانی هستند؛ در ساير اوقات، ممکن است مصرف کنندگان در طی مسير با استفاده از بخشی از قواعد موجود در حافظه خود قواعد جديدی را
ايجاد تلقی برند برای محصولات با درگيری بالا[ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:35 ] [ مریم ]