close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی



    مطمئن شوند. در این شکل تبلیغاتی همچنین به ازای هر تعدادی که از این موتور جست وجو به سایت مورد نظر کالای تبلیغ شده مراجعه می شود از هزینه فرد تبلیغ دهنده کاسته می شود که به نظر شیوه عادلانه ای به نظر می آید.در واقع موتور جست وجوی گوگل به ازای ارائه هر مشتری به سایت تبلیغ دهنده مبلغی را از ودیعه او کسر می کند به این ترتیب سایت تبلیغ دهنده مطمئن می شود که در ازای تبلیغی که روی موتور جست وجوی گوگل قرار داده حداقل تعداد مشخصی به سایت وی مراجعه کرده اند و آگهی مربوط به کالاهای ارائه شده را دیده اند.چنین موضوعی در مورد تبلیغاتی که به صورت بنر در کنار سایت ها و لابه لای صفحات قرار می گیرند چندان به چشم نمی آید.در واقع بین دیده شدن این دسته از تبلیغات و کلیک کردن کاربران روی آن همواره تفاوت فاحشی وجود داشت و عملاً شرکت نمی توانست بفهمد که دقیقاً چه تعداد افرادی این آگهی را دیده اند.امروزه شیوه های تبلیغات نمایشی در برخی سایت های اینترنتی مثل یاهو بیشتر به چشم می آید به طوری که گاه یک تبلیغ در این سایت و هنگام باز کردن ای میل تا حد یک سوم صفحه کاربر را می پوشاند که به همراه جلوه های تصویری گرافيك، صرفا در خدمت دستيابي به ايده، پيام و مفاهيم خلق شده قرار مي گيرد بطوريكه در صورت اجراي ضعيف آگهي، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت می شود، اما او را به افسوس واداشته كه چرا چنين پيام زيبايي با چنين ضعفي بيان شده است. آگهي ديده محوردر اين روش، تاكيد آگهي دهنده بيشتر بر تاثير روي احساسات مخاطب و در نتيجه اجراي آگهي است که از طریق بصری به مخاطب منتقل می شود. كيفيت تصوير و توانايي بالاي طراحي آگهي، حرف اول را مي زند و دقيقا همين كيفيت است كه مخاطب را مجذوب مي كند. تماشاي تصاوير مختلف، كمك زيادي به رسيدن به ايده هايي در اين قالب مي كند. اكثر آگهي هايي كه طراح و گرافيست آن، خود مدير خلاقيت نيز بوده، از اين تكنيك پيروي مي كند. تصوير استفاده شده در آگهي بواسطه كيفيت ويژهاي كه دارد، مخاطب را به هيجان مي آورد كه ناشي از قدرت برند و يا لااقل «قدرت نمايي» است و اين هيجان باعث ماندگاري در ذهن مي شود. اگرچه گاهي تصاوير بكار رفته در آگهي هاي خلق شده چنان تاثيرگذار است كه مخاطب نام برند و هدف او را فراموش مي كند و فقط جذابيت تصوير را به ذهن مي سپارد. ايده و ديده محوردر هر چيز ميانه روي درست متوجه شدید، کاری کنید تا مشتریان تان نزد شما شکایت کنند، چون در غیر این صورت از هرفرصتی استفاده می کنند و شکایت شان را به گوش دیگران می رسانند، به گوش سایر مشتریان بالقوه شما و به گوش رقبای شما پس این ضرر بزرگی برای شما می باشد.بیایید وضعیت کسب و کار خود را صادقانه و به صورت واقعی بررسی کنید. در سال گذشته چند مشتری ناراضی داشتید؟ اگر جوابتان این است که" من اصلا مشتری ناراضی ندارم" باید بگویم که یک جای کار می لنگد! با توجه به اینکه در فرایند فروش ، ما با ادراک انسان ها سر و کار داریم بنابراین محال است که بتوانیم به صورت صد در صد رضایت همه مشتریان را فراهم آوریم. پس وقتی می گوییم که هیچ مشتری شاکی نداریم در حقیقت به این معناست که ما شرایطی را مهیا نکرده ایم تا مشتری شکایتش را ابراز کند.بزرگترین و محبوبت ترین شرکت های دنیا هم با تمام سازوکارهایی که برای جلب رضایت مشتریان خود در نظر می گیرند، مشتری شاکی و ناراضی دارند.بنابراین کمی ساده لوحانه است که فکر کنیم ما از این مقوله مستثناء هستیم و همه مشتریان از ما راضی و خشنود هستند.حال اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صدای مشتری شاکی به که در آن همه برنده اند! Marc Purtell در searchenginejournal.com می گوید: هنگامی شما در کمپین بازاریابی محتوا خود به موضوع خاصی اشاره می کنید، خوب است که کاربران را به کارشناسان و یا شرکت هایی که برای آنها شناخته شده هستند، ارجاع دهید تا برخی از مطالب و آموزه ها را از آنها فرا بگیرند. از آن سو، مردم از این که ببینند نام آنها منتشر شده، خرسند می گردند و مایل می شوند که همین محتوا را در سایت خودشان نیز به رایگان منتشر نمایند. همین امر به طور غیرمستقیم تبلیغی برای برند شما فراهم می آورد. 5. برای همه خوانندگان محتوا تهیه کنید دایره کاربران و مخاطبان خود را توسعه دهید. اصولاً علاقه مندی مردم فقط و فقط به یک چیز خلاصه نمی شود. به عنوان مثال حسابداران فقط به موضوعات مربوط به حسابداری علاقه مند نیستند، بلکه چیزها و موضوعات دیگری نیز برای آنها جذاب است. فرض کنیم شما دلال و مشاور خرید و فروش املاک هستید. هنگامی که مردم برای خرید خانه به شما مراجعه می کنند، به جز خود خانه چه فاکتورهای دیگری را نیز در نظر می گیرند؟ کسانی که خانه می خرند، احتمالاً حیوان خانگی هم دارند. خب، حال این سوال پیش می آید:

    دپارتمان بازاریابی اینترنتی راتین


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 301

    [ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:55 ] [ مریم ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه