close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی



    تخفيف های فروش تاکيد می کنند نسبت به شرکت هايی که بر تبليغات تاکيد می ورزند نرخ پايين تری از بازگشت سرمايه را کسب می کنند.فهم آن ساده است: تبليغات نه تنها برند را قوی می سازد بلکه به سودآوری شرکت نيز کمک می کند. شما لازم نیست که منتظر بمانید تا خزنده های ربات گوگل بیایند و صفحات سایت شما را ایندکس کنند ، از آنجائی که این شبکه اجتماعی برای گوگل بسیار عزیز و قابل احترام است اگر شما مطالب خود را و یا حداقل لینک مطالب خود را در توئیتر به عبارتی توئیت نمائید می توانید از توئیتر به عنوان یک راه میانبر برای پیدا کردن سریعتر سایت شما توسط گوگل استفاده نمائید.توئیتر می تواند همانند یک شمشیر دو لبه باشد ، چرا که مردم و مخاطبین کمپانی شما می توانند نظر مثبت به شما داشته باشند و هم اینکه می توانند بر علیه شما باشند امروزه توئیتر در زمینه برندینگ نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار از کمپانی های سراسر جهان ، با استفاده از توئیتر ، برند خود را ایجاد کرده اند و خود را برند نموده اند ، پس چرا شما اینکار را نکنید؟شاید باورتان نشود ، ولی امروزه یکی از بزرگترین گام های برند شدن یک فرد ، یک انجام می‌دهد. این ترفندها، دامنه مذاکره طرف مقابل را حتی قبل از شروع مذاکره محدود می‌کند. وقتی از فروش ناامید می‌شوید، این ابزار بسیار قدرتمند است. ترفندهای میانه مذاکره1- مقابله با عدم اختیار:ناامید‌کننده‌ترین تجربه‌ ای که به‌عنوان مذاکره کننده قدرتمند خواهید داشت ، مذاکره با افرادی است که ادعا می‌کنند هیچ اختیاری برای اتخاذ تصمیم نهایی ندارند.این تاکتیک به‌گونه‌ای طراحی شده است تا شما را تحت‌فشار قرار دهد تا شرایط بهتری را ارائه کنید ، زیرا نشان می‌دهد شاید با رد شدن از طرف «مقام ارشد» آن‌ها مواجه شوید. این‌کار زمان بیشتری را در اختیار افرادی می‌گذارد که از ترفند عدم اختیار استفاده می‌کنند، زیرا اتخاذ تصمیم را تا زمان مرور مذاکرات، به تاخیر می‌اندازد. برای مقابله از ترفندهای زیر استفاده کنید:1- توانایی فرد برای کسب اختیار بیشتر را ، قبل از اینکه پیشنهادی ارائه دهید از بین ببرید.دلالان خودرو همیشه وقتی جمله زیر را می‌گویند ،‌ چنین کاری را انجام می‌دهد ، «آیا دلیلی وجود دارد که همین امروز معامله را تمام نکنیم؟»2- اگر نمی‌توانید اختیار مقامات بالاتر را از بین ببرید ،‌ به نفس افرادی که مواجهه با آن‌هاست.قانون دوم: ایجاد صمیمیت و اعتمادبا‌وجود همه داده‌ها و تخصص‌هایی که در فرایند فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد ، اکثریت قریب‌به‌اتفاق تصمیمات خرید بر پایه احساسات، مخصوصا احساس خریداران نسبت به محصول و فروشنده اتخاذ می‌شود. نوع احساس خریدار به فروشنده ، نوع احساس او نسبت به کل شرکت را شکل می‌دهد.بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن ، مشکلات مصرف‌کننده را ( با جزئیات واقعی ) به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه حل‌های خود را به او نشان می‌دهید.البته ، بزرگ‌ترین بخش فروش تا بعد از فروش ادامه پیدا می‌کند.وقتی فروشی انجام می‌دهید ، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که به‌طور رضایت‌بخشی نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانی‌های مشتریان باشید. به همین دلیل، مشتری در ابتدا به‌دنبال ارتباط است. تا زمانی که مشتری نگران است ، ارتباط با فروشنده بسیار مهم‌تر از خود محصول یا خدمت است.قانونی با عنوان «قانون تلاش غیر‌مستقیم» در فروش وجود دارد.بر اساس این قانون هرچه بر ارتباطات تمرکز کنید ، فروش بهتری خواهید هزينه هاي تبليغات اينترنتي به چنين شركتهايي تعلق دارد.البته طبق پيش بيني موسسه ژوپيتر كاميونيكيشن تا سال 2005 ميزان هزينه هاي اينترنتي به 16/5 ميليارد دلار خواهد رسيد كه 8 درصـــد از كل هزينه هاي تبليغاتي را شامل مي شود. نمودار شماره يك بيانگر ميزان رشد تبليغات اينترنتي تا سال 2005 و درصد آن از كل هزينه هاي تبليغاتي در ايالات متحده است. مدلهاي تبليغات اينترنتيطي يك دهه اي كه از پيدايش پديده تبليغات اينترنتي مي گذرد، روشها و مدلهاي مختلفي براي انجام تبليغات در اينترنت ابداع شده و مورداستفاده قرارگرفته است. در ادامه به برخي از مهمترين اين مدلها اشاره مي شود.1- بنربنر عبارت از يك تصوير گرافيكي كوچك و معمولاً مستطيلي كه به يك پايگاه اينترنتي ديگر متصل مي شود و ابعاد مختلفي دارد اما به طور متوسط داراي طول 460 پيكسل و عرض 60 پيكسل است . بنرها اولين شكل از تبليغات بودند كه به طور گسترده در اينترنت مورداستفاده قرار گرفتند و امروزه از معروفترين و پركاربردترين انواع تبليغات اينترنتي به شمار مي روند .بنرها معمولاً در فرمت GIF ، ساخته شده و در قسمت بالاي صفحات اينترنتي قرار مي

    وب سایت ملی دانلود


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 429

    [ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 13:09 ] [ مریم ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه