close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی



    می شود ، تجربه چیزی است که باعث جذب مشتریان می شود ، بر اساس این تجربه حتما می دانید که بهترین راه ایجاد برندینگ تعامل خوب با مشتریان و مردم است ، با ایجاد تعامل خوب با مشتریان ، دیگر افراد بسیاری هستند که لوگو ، سایت و دیگر موارد تبلیغاتی شما را می شناسند ، به عنوان مثال اگر منشی شرکت شما به صورت بی ادبانه و توهین آمیز با مشتریان صبحت کند ، برند شما به کلی نابود خواهد شد مقاله حاضر ، مقاله ای جامع و کاربردی از مفاهیم تاثیر تبلیغات بر برند و برند سازی است که می توان به جد گفت که زمان بسیار زیادی برای تایپ ، ویرایش ، تصویر سازی برده است ، این مقاله را می توان یک کتابچه 20 صفحه ای در مورد تبلیغات دانست ، از آنجایی که دوست نداریم در وب برندینگ از مقالات چند بخشی استفاده کنیم به دلیل اینکه ممکن است کاربران را منتظر نگه داریم ویا اینکه خودمان فراموش کنیم که بخشهای بعدی آن را منتشر کنیم ، از این رو این مقاله رو هم نیز به چند بخش تقسیم نکردیم و آن را تبدیل به یک کتابچه 20 صفحه ای در نمودیم ، این مقاله کمی طولانی و کاربردی می توان برای کمپانی ها یا شرکت هایی که نوپا هستند و می خواهند برند تولد شرکت شما را می شنود، با شما احساس نزدیکی می کند. از پرسنل خود بگویید پشت کسب و کارها و سازمان ها «انسان» قرار گرفته و هر انسانی هم ماجرایی برای گفتن دارد. چه بسا یکی از کارمندان شما، مادری است که وقتی پس از اتمام کار به خانه می رود، وظیفه مراقبت از چند فرزند را بر عهده دارد. شاید هم یکی از پرسنل شما دانشجوست و بعضی روزها برای مطالعه و شرکت در امتحانات دانشگاه مجبور است از شما مرخصی بگیرد. احتمالاً برخی از کارمندان شما مجردند و ماجراهایی سرشار از نشاط وانرزی از سفرهای تفریحی خود دارند. به راستی داستان آن کارمند بخش فروش که همواره لبخند زیبایی به لب دارد، شنیدنی نیست؟ یا آن کارمندی که همواره با همکارانش شوخی می کند و بسیار خوش مشرب است؟به هر حال، حکایت پرسنل خود را، به زبان و بیان خودشان، در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. اگر می خواهید در این خصوص ایده بگیرید، به داستان ماری در مک دونالدز سری بزنید. از مشتری های خود بگویید یک عکس ارزشمندتر از هزاران کلمه است. بعضاً تصاویر در انتقال مفاهیم می توانند بسیار بهتر از کلمات و جملات عمل کنند.مشتری های شما نیز می توانند وارد این بازی جذاب با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، ‌رجوع کنید.با ارائه پیشنهادی مثبت، کاری کنید که اختیارشان را افزایش دهند. آنها یا موافقت می‌کنند یا نمی‌کنند. اگر پاسخشان منفی بود، اعتراضات احتمالی به پیشنهاد خود را می‌شناسید. در هر دو روش احتمال بیشتری برای موافقت با پیشنهاد شما وجود دارد، درصورتی‌که اگر به ادعاهای آن‌ها درباره تصمیم‌گیرنده غایب واکنش نشان نمی‌دادید، ‌چنین احتمالی به‌وجود نمی‌آمد.2- هیچگاه پیشنهاد مصالحه ندهید:مصالحه کردن عادلانه به‌نظر می‌آید، اما اینطور نیست. به یاد داشته باشید، هر دلاری که در مذاکره‌ای به‌دست می‌آید، سود است.به‌جای آن، طرف مقابل را تشویق کنید که پیشنهاد مصالحه را مطرح کند. این کار دامنه قیمت طرف مقابل را افزایش می‌دهد.برای مثال، اگر توانایی انجام کاری مثل بازسازی خانه را با قیمت 40.000 دلار دارید، و خریدار توانایی پرداخت 36.000 دلار را برای آن کار دارد، با تشویق خریدار به ارائه پیشنهادی برای تقسیم باقیمانده، دامنه قیمت را از 30.000-26.000 به 30.000-28.000 می‌کشانید. در این شرایط می‌توانید اختیار بیشتری درخواست کرده و سعی کنید آن‌ها را به توافقی جدید بکشانید یا می‌توانید می رسد که تمایل کاربران به استفاده از امکانات رایگان یکی از تنها موارد به جای مانده از گذشته باشد که هنوز هم این امکان را فراهم می کند که صاحبان صنعت تبلیغات اینترنتی از آن برای ارائه محتوای تبلیغاتی بهره ببرند. امروزه بسیاری از این شرکت ها به استفاده از تبلیغات تلفیقی روی آورده اند به عنوان مثال هنگام استفاده از سرویس های عکس یک سایت خبری ابتدا یک تبلیغ به نمایش درمی آید که در واقع دیدن آن را برای کاربر ناگزیر می کند و یا برخی نرم افزارها که به همراه خود و هر بار استفاده از آن نیازمند دیدن یک تبلیغ اینترنتی است.موضوع تبلیغات اینترنتی در سایت های ایرانی هر چند سابقه چندین ساله دارد اما هنوز به جایگاهی نرسیده که بتوان گفت سایت های ایرانی می توانند از آن طریق به امرار معاش بپردازند.هم اکنون در حدود هفت میلیون کاربر اینترنتی در کشور وجود دارد و متوسط بازدید روزانه یک سایت پربیننده ایرانی نیز در حدود ۴۰ هزار بار است اما این آمار و همچنین شکل و شیوه هایی که برای تبلیغات اینترنتی در ایران وجود ندارد نتوانسته تاکنون نظرات بسیاری از صاحبان صنایع ایرانی را به ارائه تبلیغ از این طریق جلب کند و

    تبلیغات در گوگل به شکل موثر


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 352

    [ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ] [ 20:15 ] [ مریم ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه