close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • اصول بازاریابی اینترنتی



    کنید. سپس موقعیت تبدیل وضعیت از رایگان به دائمی برای آنان ساده تر خواهد بود. فروش از این طریق میزان درآمد شما را بالا برده و امکان ارائه مطالب جدید به کاربران فعلی را فراهم می کند.6- متا دیتای خوبهمه روزه بر اهمیت توصیفات و کلمات کلیدی در iTUNES افزوده میشود. به ویژه اکنون که صفحات آن در گوگل، بینگ و غیره مورد جستجو قرار می گیرند. دقیقاً همانند وبسایتها، این داده ها نیز بایستی از همخوانی برخوردار باشند. از کلمات و عبارات کلی همچون بازی، رایگان، اپل وغیر ه استفاده نشود. قرار گرفتن در دسته بندی صحیح اپلیکیشن ها نیز اهمیت برخوردار است. موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن شوید و موقعیت خود را ارتقاء بخشید. از گزافه گویی پرهیز کنید.7— بهینه سازیبه خاطر طبیعت دور انداختنی اپلیکیشن ها، شانس فروش در لحظه اول را از دست ندهید. تعداد کمی مشتریان جدید و بدین ترتیب کاهش مخاطره‌ی ناشی از تحولات در محیط بازار بر کسب وکار خود باشید. رای خلق طراحی عالی در آگهی های تبلیغاتی می بایست از مشاوران و طراحان در زمینه ی تبلیغات بهره برد تا بتوان در این زمینه موفق شد. به طور كلي تكنيك ها و شيوه هاي خلق آگهي ها را به سه بخش تقسيم كرد: ايده محور (هوشمندنما – منطق گرا)ديده محور (قدرت نما – حس گرا)ايده و ديده محور (تركيب هر دو روش) آگهي ايده محوردر شيوه ايده محور، تاكيد بر تاثير روي فكر مخاطب است. نقش تصوير كمرنگ و بی تاثیر است بشکلی که اگر همان ايده به صورت شفاهي براي مخاطب بيان شود نيز، بيش از نيمي از تاثير خود را خواهد گذاشت و پيام را به مخاطب منتقل خواهد كرد. در اين روش برداشت مخاطب از هوشمندي يا لااقل «هوشمند نمايي» برند، بر ذهن او تاثير گذاشته و او را ترغيب و تشویق مي كند و زمان تاثیر پيام آگهي بر ذهن او را افزايش مي دهد. اگر هم هيجاني در مخاطب ايجاد شود ناشي از درك مفاهيمي است كه به ياري ذهنش به آنها رسيده و از شوق دستيابي به چنين تفكري و نيز حس مشترك ميان خود و پيام دهنده، به هيجان مي آيد.خلاقيت در اين تكنيك حرف اول را مي زند و رضایتشان را نخواهید داشت. در نتیجه بهترین کار این است که از ابتدا و در همان نوبت اول بهترین ارائه خدمت و یا محصول را داشته باشید و کار را به شکل مطلوب انجام دهید ولی به هر حال همیشه احتمال خطا وجود دارد بنابراین امکان اعلام نارضایتی را برای مشتری سهل و آسان کنید و همیشه نگران مشتریانی باشید که هیچگاه صدایشان در نمی آید! البته چندین دلیل برای عدم شکایت وجود دارد.یکی اینکه در اکثر مواقع مشتری نمی داند که شکایتش را با چه کسی مطرح کند، یا امید به برخورد مناسب و یا پیگیری ندارد و پیش فرضش این است که با دلایل غیر قابل قبول می خواهند مساله را توجیه کنند، گاهی (به خصوص زمانی که با ادارات دولتی سر و کار دارد) با توجه به اینکه خدماتی را به صورت انحصاری دریافت می کند چاره ای جز سکوت ندارد و می ترسد که در دفعات بعدی با مشکل مواجه شود و یا فرد مذکور بخواهد از او انتقام بگیرد! و گاهی نیز فکر می کند هزینه و انرژی لازم برای پیگیری شکایت به نتیجه اش نمی ارزد. طبق تحقیقات انجام شده اکثر شکایات در محل خرید کالا یا ارائه خدمت مطرح می شود.حال با توجه به این موضوع آیا شما به عنوان یک مدیر در جریان شکایت الکترونیک شامل چهار مرحله اصلی است:مرحله اول : شامل تعریف اهداف بازاریابی از طریق پست الکترونیکی است.چنانچه اهداف بازاریابی ما مشخص نباشد امکان انحراف از برنامه افزایش می یابد. ضمن اینکه امکان سنجش صحیح اثربخشی اقدامات نیز با دشواری همراه خواهد بود.برخی از اهداف بازاریابی از طریق ایمیل عبارتند از:برندسازی.جلب مشتریان جدید.ایجاد فروش فوری.افزایش نرخ نگهداری مشتریان.برقراری ارتباط با مشتریان فعلی.ارائه اطلاعات محصولات و خدمات به مخاطبان.مرحله دوم :شامل طراحی و تدوین استراتژی های اثربخش است.بعد از تعریف اهداف باید درخصوص نحوه دستیابی به این اهداف تصمیم گیری کرد. در این مرحله بهترین مسیر رسیدن به مقصد کشف و مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان نمونه می توان از استراتژی های زیر نام برد:چاشنی های فروش (جوایز، مسابقات، کوپن های تخفیف و ...).خبرنامه ها.نامه های یادآوری.برنامه های آموزشی.مرحله سوم:شامل برقراری ارتباط با مخاطبان است.تصمیم گیری درخصوص قالب ایمیل ، موضوع ایمیل و محتوای نامه الکترونیکی در این مرحله انجام می شود. انتخاب قالب مناسب می تواند بر اثربخشی برنامه بازاریابی کمک شایانی کند.

    میکروسکوپ الکترونی نگاره


    امتیاز :
    :: نتیجه : NAN امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
    تعداد بازدید مطلب : 207

    [ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 16:44 ] [ مریم ]

    .: تعداد کل صفحات 3 :.     صفحه شماره

       

    مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه