لزوم باشد.شرکت های ارائه کننده خدمات وب سرویس ، نیاز به استخدام نیروی کمتری دارند تا شرکت های وب اپلیکیشن. چرا که پشتیبانی ، صرفا برای یک سایت انجام می شود و نه نرم افزارهای تحت وب متعدد. معمولا نیروهای سربار ، از قبیل منشی ، حسابدار و ... نیز ، در وب سرویس ها نیاز نیستند. چرا که عمدتا تراکنش های مالی ، اینترنتی بوده و حسابداری اندک آن نیز ، به صورت سیستماتیک و درون نرم افزار انجام می شود. با عنایت به اینکه در وب سرویس ها ، پرزنت نرم افزار لزومی ندارد ، بنابراین برگزاری جلسه حضوری با مشتری بسیار کم رنگ تر از وب اپلیکیشن است. این خود برای برنامه نویسان شهرستانی یک مزیت آشکار محسوب می شود. چرا که می توانند با برنامه نویسی یک وب سرویس قدرتمند ، بدون نیاز به پرداخت هزینه های سرسام آور زندگی در تهران ، مشتریان زیادی را از پایتخت و سایر شهرهای بزرگ کشور جذب کرده و درآمد کسب کنند. از سوی دیگر ، عدم نیاز به مواجهه با مشتری ، برای برنامه نویسانی که قدرت بازاریابی و فروش بالایی ندارند و نمی توانند به خوبی مشتری را توجیه کنند ، یک مزیت مهم محسوب می شود. در واقع در وب سرویس ، قدرت فنی تیم باید از شما خریداری کنند و مزایای شما نسبت به دیگران چیست.سعی کنید که به صورت خلاصه شده و در چند جمله باشد. نکته کلیدی دهمیکی از نکاتی که بسیاری از مدیران وب سایت ها و به خصوص ایران به آن توجهی ندارند ، مطابقت گرافیک وب سایت با تمامی مرورگرهاست. بسیار مهم است که نمایش گرافیک و قالب وب سایت شما یا Google chrome ، Firefox و Opra و دیگر مرورگرها یکی باشد. نکته کلیدی یازدهمسعی کنید همیشه محتوای وب سایت شما Orginal باشد. این موضوع برای موتورهای جست و جو و به خصوص برای گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا موتورهای جست و جو به وب سایت هایی که محتوای آنها قبلا در وب سایت های دیگر استفاده یا کپی برداری شده باشد رتبه نخواهد داد.برای اینکه از وضعیت وب سایت خود بیشتر مطلع شوید به وب سایت www.copyscape.com مراجعه کنید.خوشبختانه این وب سایت از محتوای فارسی نیز پشتیبانی می کند. نکته کلیدی دوازدهمآیا وب سایت شما صفحات شکسته دارد؟ صفحات شکسته همان صفحاتی هستند که وجود ندارند.وقتی روی یک لینک کلیک می کنید وآن صفحه وجود نداشته باشد با پیام ۴۰۴ مواجه می شوید.در صورتی که وب سایت شما صفحات شکسته داشته کنندگان قابل قبول بود؟موضوع اينجاست که آيا تصوير يکی از اين برندها از نظر مردم با يک گروه محصول متفاوت همخوانی دارد يا نه. به عبارت ديگر، آيا دارايی برند فعلی يک برند به راحتی به محصول ديگری انتقال می يابد؟ اگرچه اين موضوع با جزئيات بيشتری در اين مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مهم است که در همين جا ببينيم ايده سلسله مراتب ها و سبدهای محصول و برند چگونه به بسط (و قبض) استراتژی های برند سازی کمک می کنند. يکی از ملاحظات مهم در اجرای استراتژی انبساط برند سطحی جايگيری برند است. در اصلی ترين بخش، ملاحظات سطح به سلسله مراتب برند مربوط می شود اما پرسش مطرح شده بسيار عميق تر از اين است. سطح بهينه ای که يک برند می تواند جايگزين شود به نحوی که هم برای مصرف کننده ارزش ايجاد نمايد و هم سود شرکت را تضمين کند کدام است؟ همچنانکه يک شرکت بدنبال مزايای رقابتی است بايستی اين موضوع کاملا استراتژيک را مداوما بررسی نمايد. متناسب با جايگاه فعلی برند، پرسش های استراتژيک متعددی ممکن است مطرح شوند. آيا جايگاه خود را بعنوان ‘رهبر’ حفظ خواهد کرد يا برند را به گروه های جديد انتقال می دهد؟ آيا لازم است از محصول باشد علاوه بر کاهش اعتبار سایت و نارضایتی بازدیدکننده ، از دید موتورهای جست و جو یک نمره منفی کسب کرده اید. برای چک کردن online این مشکل به وب سایت www.brokenlinkcheck.com مراجعه کنید و پس از مشاهده چنین صفحاتی همین حالا این مشکلات را رفع کنید. نکته کلیدی سیزدهمآیا وب سایت شما امکان جست و جو در سایت را دارد؟ بسیاری از وب سایت های دارای بیش از ده ها صفحه، امکان جست و جو در وب را ندارد.در صورتی که وب سایت شما هنوز این امکان را ندارد همین حالا برای وب سایت خود امکان جست و جو را اضافه کنید. نکته کلیدی چهاردهمیکی دیگر از نکات مهم در کاهش اعتبار وب سایت ، عدم دقت در نگارش و غلط املایی در محتوا است.پیشنهاد می کنم که محتوای وب سایت خود را دوباره مرور کنید.سرویس های online بسیاری وجود دارند که به صورت خودکار غلط نگارش و املایی محتوا را در وب سایت شما پیدا می کنند.البته این سرویس ها برای فارسی زبانان وجود ندارد.در صورتی که محتوای وب سایت شما انگلیسی است می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید.www.jspelll.com نکته کلیدی پانزدهمشاید کلمه «نقشه سایت» را در بسیاری از وب سایت ها دیده
کلیپ خوانندگی باربد بابایی[ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 7:15 ] [ مریم ]