بنابراین به این کار نیز تن می دهید! خب، نتیجه این شد که Esurance اکنون هم ایمیل، آدرس پستی و شماره تلفن شما را دارد و هم از شما در فیس بوک برای خود لایک گرفته است.همانطور که مشاهده می کنید در اینجا «فقط یک چیز دیگر» بیش از «یک چیز» را شامل شده است. یعنی شما پس از تکمیل آن فرم نیمه تمام، چند کار دیگر نیز انجام داده اید. فرمولی برای همهآنچه که مرا بسیار شگفت زده می کند این است که بسیاری از کسب و کارها، به طور کلی از این راهکار جالب غفلت می ورزند و در نتیجه طیف عظیمی از مخاطبان بالقوه خود را از دست می دهند.درباره کسب و کار خود فکر کنید و ببینید پس از آن که بازدیدکننده سایت دست به انجام کاری زد، انجام کارهای ذیل برای وی آسان خواهد بود:بهره مندی از مزیت کوچکی که شما در ازای لایک کردن فیس بوک تان به وی ارائه می کنید!ارائه پیشنهاد دیگری که با کار فعلی وی سنخیت دارد!درخواست از وی برای تماشای یک فیلم کوتاه که در آن مزایای شگفت انگیز کسب و کارتان را تشریح کرده اید. یک نمونه دیگر: سایت خودممن در زمینه سئو یک سایت به نام Source Wave دارم. این سایت اگر چه ترافیک خوبی دارد و ما با کاربران بسیاری در در ايجاد پيوند بين نام برند و نياز گروه محصول ايفا می کنند. از اين رو، نام های برند تابع چيزی هستند که عصب روانشناسان آن را ‘انسداد’ می نامند و بسيار به اين تجربه نزديک است که شخصی را بشناسيد آما نام وی را به خاطر نياوريد (به شکتر ، 2001 مراجعه کنيد). اطلاعات در حافظه است، و در واقع نشانه های بازيابی نيز ممکن است در جايی باشند که شخص انتظار دارد چيزی را به ياد بياورد، اما به هنگام نياز، نام مورد نظر به شکل مايوس کننده ای دور از دسترس می نمايد. دليل اينکه آدم ها اغلب در به ياد آوردن نام کسی با مشکل مواجه می شوند اين است که فراخواندن نام از حافظه دشوار است چون معمولا آنها از دانش ادراکی مجزا می شوند. با اين همه، يک اليوت و يک پرسی که هستند؟ بدون يک پيوند قوی در حافظه با چيزی خاص که با به يادآوری يک نام ارتباط داشته باشد، به خاطر آوردن آن کار دشواری است.نام های برند، درست مانند نام های خاص، ممکن است مسدود شوند، خصوصا اگر به خوبی با يک نياز گروه محصول خاص پيوند نداشته باشند. اگر قرار است به محض بروز نياز نام برند به ياد آورده شود لازم است پيوندهای آنی بين نياز و برند در حافظه وجود داشته 95درصد) بدون اینکه شکایت خود را به گوش شما برسانند ارتباطشان را با شما قطع کرده و به سوی رقبا می روند شک نکنید که این مشتریان شاکی خاموش، تجربه ناموفقشان از ارتباط با مجموعه شما را با دیگران در میان خواهند گذاشت و این اصلا به سود شما نیست و هزینه گزافی را برای جبران ، به شما تحمیل خواهد کرد.آن دسته از مشتریان که شکایت شان را ابراز می کنند در حقیقت حامل این پیام هستند که : " من می خواهم به خرید از شما ادامه دهم به شرط اینکه اشکالات خود را مرتفع سازید".مشتری شاکی به شکل کم هزینه ای شما را با ایرادها و نقاط ضعف سازمانتان آشنا کرده و گاهی اوقات راهکاری را نیز به رایگان در اختیار شما قرار می دهد. پس حقش است از آنان به خاطر این کمک تشکر کرده و نهایت تلاشمان را صرف راضی کردن آنها نماییم. نکته جالب این است که آن دسته از مشتریان شاکی که توسط شما رضایتشان به خوبی جلب شده باشد به میزان بیشتری نسبت به مشتریانی که از ابتدا راضی بوده اند به شما وفا دار خواهند شد.البته نباید به این امید ،مشتریان را از خود ناراضی سازید! یادمان باشد بخش عمده ای از آنان شکایت شان را مطرح نمی کنند و شما اصلا فرصت جلب با اکراه با پیشنهادشان موافقت کنید.3- ترفند کنار گذاشتن:از این ترفند برای کنترل شرایط بغرنج استفاده کنید ، شرایطی که طرفین درباره مسئلهای عدم توافق کامل دارند.از طرف مقابل بخواهید که این موضع را کنار بگذارد و مذاکره را پیرامون سایر مسائل ادامه دهد. یک نمونه آن خریداری است که به شما میگوید: «ما قصد داریم با شما صحبت کنیم، اما باید پیشنویس آنرا تا اول ماه آماده کنید و نگذارید زمان با صحبت هدر رود.» شما میتوانید اینطور جواب دهید، «میدانم این مسئله چقدر برای شما اهمیت دارد، اما اجازه دهید یک دقیقه آنرا کنار بگذاریم و پیرامون سایر مسائل صحبت کنیم.»4- تغییر یکی از عوامل مذاکره:از این ترفند برای حل بنبستی استفاده کنید که در آن طرفین به صحبت ادامه میدهند اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات حاصل نمیشود. مهمترین کاری که باید در این شرایط انجام دهید، تغییر یکی از اجزای مذاکره است. برای مثال، افراد تیم مذاکره را تغییر دهید.ترفندهای اتمام مذاکره1- آدم خوب-آدم بد:این یکی از معتبرترین ترفندهای اتمام مذاکره است که آن را در سریالهای پلیسی بیشماری در تلویزیون دیدهاید. پلیس با فرد مظنون رفتار خشنی
دانلود دوبله فارسی فیلم هندی پرواز Hawaizaada 2015[ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 18:32 ] [ مریم ]