ای احساسی قرار می گيرد؟ در فصل بعد به بررسی ترکيب احساس و درگيری بالا خواهيم پرداخت، اما اکنون اجازه دهيد به ترکيب درگيری پايين و سطوح پايينی از احساس نظری بيندازيم. زمانيکه مصرف کنندگان خيلی با محصول يا خدمات درگير نيستند اما حوزه قضاوت آنها تا حد زيادی از عوامل احساسی تاثير می پذيرد، مطالعه تاثيربسته بندی: صرف ترجيح نمی توانست دليل عملکرد برجسته برند از 1972 به اين طرف باشد. بعلاوه در يک آزمايش جديد، در پاسخ به اينکه مردم چه چيز خاصی را در مورد اندرکس دوست داشتند، کمتر از 1% به بسته بندی اندرکس بعنوان عامل ويژه ‘دوست داشتن’ اشاره کردند.ز انجام خريد از تصميم خود اطمينان حاصل نمايد. در تصميمات با درگيری بالا، مخاطبين هدف بايد پيام را باور کنند و آن را واقعی بپندارند. اين به آنها کمک می کند پيش از انجام واقعی خريد، يک تلقی برند مثبت بوجود بياورند. همانطور که می توان تصور کرد، چگونگی برخورد افراد با مضمون خلاقانه تبليغ بسته به اينکه فاقی افتاد؟ دليل اوليه برای انبسط برند از تحقيقاتی سرچشمه می گرفت که نشان می داد کوکاکولا در حال از دست دادن سهم بازار خود در مقابل رقيب اصلی اش پپسی و در بين نوشندگان جوان بود. پپسی کمی شيرين تر بود، از اين رو تصميم گرفته شد محصولی معرفی گردد که از کوکاکولای فعلی شيرين تر باشد و به پپسی ترجيح داده ش
برند به عنوان شخصیت[ چهارشنبه 30 ارديبهشت 1394 ] [ 21:05 ] [ مریم ]