العمل منفی زيادی نشان داد و نيو کوک سريعا از بازار بيرون کشيده شد. چه اتفاقی افتاد؟ دليل اوليه برای انبسط برند از تحقيقاتی سرچشمه می گرفت که نشان می داد کوکاکولا در حال از دست دادن سهم بازار خود در مقابل رقيب اصلی اش پپسی و در بين نوشندگان جوان بود. پپسی کمی شيرين تر بود، از اين رو تصميم گرفته شد محصولی معرفی گردد که از کوکاکولای فعلی شيرين تر باشد و به پپسی ترجيح داده شود. همانطور که بحث کرديم، اين را می توان واکنش مناسبی نسبت به تغييرات بازار تلقی نمود.اما اين اقدام جواب نداد. در تمامی مراحل توسعه محصول جديد و آزمايش های طعم نيو کوک، شرکت هرگز قدرت دارايی برند فعلی کوکاکولا را در نظر نگرفته بود. درحاليکه فی الواقع طعم نيو کوک به کوکاکولای معمولی و پپسی ترجيح داده می شد، همه اينها آزمايش های مخفيانه ای بود که مردم نمی دانستند چه برندهايی در آنها نقش دارند. وقتی که نيو کوک معرفی شد تازه با برند کوک با پشتوانه 100 سال دارايی برند مثبت مقايسه می گرديد. مردم کوکاکولای اصلی را ترجيح می دادند چون – چون کوکاکولا بود!هيچ مثال بهتر ديگری برای قدرت دارايی برند وجود ندارد. در تمامی ملاحظات به راحتی و ارزان بودن این روش نسبت به سایر روش ها اشاره کرد. در بازاریابی های سنتی، اگر شما خواستید دامنه ی بازاریابی خود را از یک استان به استان دیگر و یا از یک کشور به کشور دیگر توسعه دهید، این مسئله به سختی هزینه کردن های سرسام آور در رسانه های محیطی و شنیداری و دیداری آن استان دیگر یا کشور دیگر بود. در حالی که در توسعه ی بازاریابی از طریق موتورهای جستجو ، کافیست در کلید واژه های دیگری فعالیت کنیم و کلید واژه های خود را اضافه کنیم. گرچه اضافه کردن کلیدواژه ها هم ، کار چندان بی هزینه ای نیست ، تولید محتوا برای کلیدواژه ، تلاش برای کسب رتبه بالا در جستجوی آن کلیدواژه و ایجاد جذابیت برای کاربر در صفحات مقصد! اما این هزینه ، در مقایسه با هزینه هایی که برای توسعه ی بازاریابی در دیگر روش ها پرداخت می شود ، ناچیز است. شبکه های اجتماعی ابزارهای فوق العاده ای برای بازاریابی هستند و امکان استفاده از آنها برای هر فروشگاه اینترنتی وجود دارد. خریداران امروزی از شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ...شبکه های اجتماعی ابزارهای فوق العاده ای برای بازاریابی هستند و امکان استفاده از آنها برای هر طراحی وب سایت را ، از نگاه درآمدزایی و ابعاد ایشان و میزان رقابت موجود در بازار ، بررسی کنیم به هر حال ، درآمدزایی دو دسته وب اپلیکیشن و وب سرویس ، تفاوت های بزرگی دارد. شرکت های فروشنده وب اپلیکیشن ، حاشیه سود مطمئن تری دارند ، چرا که مشتریان شان مشخص بوده و گستره وسیعی از سازمان ها و شرکت هایی را شامل می شود که به هر نحوی ، نیاز به این نرم افزار دارند. اساسا اندیشیدن به نرم افزاری که شرکت ها و سازمان های دولتی زیادی مشتری آن خواهند بود ، کار چندان سختی نیست! اما ارائه خدماتی که سازمان ها و شرکت های مختلفی حاضر شوند برای آن مبلغی را پرداخت کنند ، نیاز به نوآوری داشته و به نسبت سخت تر و پیچیده تر بوده و با مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد. از سوی دیگر ، در اکثر سازمان ها و شرکت ها ، توجیه مدیران سنتی ، برای پرداخت وجه خرید یک نرم افزار آماده ، بسیار آسان تر از توضیح ایشان ، برای استفاده از یک وب سرویس خواهد بود. ضمن اینکه سازمان های دولتی ، که عمده پول در گردش کشور را در اختیار دارند ، ترجیح می دهند ، به دیگر شرکت ها و سازمان ها وابسته نبوده و همه چیز ، منجمله نرم افزارهای مورد نیاز همراه باشید تا با 7 نکته ی اساسی، برای موفقیت در تجارت اینترنتی آشنا شوید.وبسایت خود را پیچیده نکنیدیک اشتباه رایج در طراحی فروشگاه های اینترنتی صرف وقت زیاد روی طراحی وبسایت می باشد، اضافه کردن جلوه های فلش،گرافیک های حجیم و فایل های صوتی در فروشگاه شما می تواند یک اشتباه جبران ناپذیر باشد. همه ی این ویژگی ها می تواند برایتان جذاب باشد، اما بدون شک عملکرد و سرعت سایت تان را تحت تاثیر قرار می دهد. پس در طراحی سایت، تلاش کنید تا همه چیز به آسانی قابل استفاده باشد.استفاده موثر از شبکه های اجتماعیبا حضوری فعال در شبکه های اجتماعی به برند خود اعتبار ببخشید. به روز کردن وبلاگ خودتان با پست های جدید از آخرین فعالیت شرکت شما می تواند راهی موثر و جذاب برای ارتباط بهتر مشتریان با تجارت شما باشد. همچنین انتشار گزارش هایی از فعالیت های شرکت تان در شبکه های اجتماعی، باعث بالاتر رفتن اعتبار فروشگاه اینترنتی شما خواهد شد.پشتیبانی بدون نقصهر بازدیدکننده یک مشتری بالقوه برای فروشگاه شما محسوب می شود. بهتر است پاسخ به درخواست مشتریان را همیشه در اولویت قرار دهید. رقابت در دنیای تجارت اینترنتی بسیار
بازشناسی و به ياد آوری برند[ سه شنبه 9 تير 1394 ] [ 2:01 ] [ مریم ]